Мудрі думки
Дитина, яка терпить менше образ, виростає людиною, яка більше усвідомлює свою гідність.
М. Чернишевський
Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими.
О.Уальд
О.Уальд
Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.
Василь Олександрович Сухомлинський
Василь Олександрович Сухомлинський
Будьте самі і людиною і немовлям, щоб вчити дитину. Вашими словами ви не обдурите дитини; не слова ваші буде вона слухати, а ваш погляд, ваш дух, який володіє вами.
Володимир Федорович Одоєвський
Володимир Федорович Одоєвський
Велика людина - це той, хто не втратив свого дитячого серця.
Мен-цзи
Мен-цзи
Ви говорите: діти мене втомлюють. Ви праві. Ми втомлюємося, від того що треба підніматися до їхніх почуттів. Підніматися, ставати навшпиньки, тягнутися. Щоб не образити.
Януш Корчак
Януш Корчак
Всі діти світу плачуть на одній мові.
Л. Леонов
Л. Леонов
Завдяки дітям хочеться жити.
Мухаммед Алі
Мухаммед Алі
"Ні", сказане із глибокою переконаністю, краще, ніж «так», сказане лише для того, щоб обрадувати або, гірше того, щоб уникнути проблем.
Махатма Ганді
Махатма Ганді
Уранці, коли пробуджуєшся, спитай себе: «Що я маю зробити?» Увечері, перше ніж заснути: «Що я зробив?»
Піфагор
Піфагор
·
Не шукайте винних -
шукайте шляхи розв'язання проблеми.
·
Не руйнуйте життя,
своє життя власним песимізмом.
·
·
Не тримайте в голові
негативні думки.
·
·
Не ображайтеся на
весь світ: світ навколо ані поганий, ані добрий. недосконалі ми, люди. Зате ми
живі й реальні.
·
·
Не сприймайте критику
на свою адресу як трагедію або особисту образу, краще замислитися над нею і
спробувати подивитися на себе збоку.
·
·
Не варто палко бажати
того, що є в інших, варто просто цінувати те, що маєте Ви - це вдається тільки
щасливим людям.
·
·
Не переживайте
заздалегідь за майбутнє. Викиньте з голови всі негативні спогади про минуле.
Насолоджуйтеся сьогоденням.
·
·
Не переживайте після
невдачі або провалу, а сміливіше починайте все спочатку.
·
·
Не спілкуйтеся з
занудними людьми. Знайдіть собі хороших, доброзичливих радників. У будь-якому
колективі знайдеться педагог “золотого віку”, який може стати Вашим діловим
порадником.
·
·
Не ідеалізуйте світ і
людей навколо. Не очікуйте, що вони зміняться: таке навряд чи станеться. За
необхідності змінюйтеся самі - це набагато реальніше й надійніше.
·
·
Не переживайте, якщо
щось не вийшло у досягненні своєї мети, а просто скажіть собі: “Я зробив усе,
що від мене залежало, і навіщо переживати за те, що від мене не залежить і чого
я змінити не можу?” - і з оптимізмом рухайтесь далі!
ля уАфоризми
чнів
· Гарний учитель може навчити інших навіть тому, чого сам не вміє. Тадеуш Котарбинський
· Секрет викладання в тому, щоб показати, що ви все життя знали те, про що прочитали вчора ввечері.
· Є вчителі, яких нічому не можна навчити. Бел Кауфман
· Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень. Тойшибеков Бауржан
· З уроків деяких педагогів ми витягаємо лише вміння сидіти прямо. Владислав Катажинський
· Кого боги хочуть покарати, того вони роблять педагогом. Сенека Старший
· Ніхто тобі не друг, ніхто тобі не ворог, але всяка людина – твій учитель. Східна мудрість
· На питання, як учням досягти успіхів, Аристотель відповів: “Доганяти тих, хто спереду, і не чекати тих, хто позаду.”
· Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі. Алі Апшероні
· Посередній учитель розповідає, гарний учитель пояснює, чудовий учитель демонструє, а геніальний – надихає.
· Якби всі вчилися тільки на помилках, то нікуди було б подіти педагогів. Сергій Лузан
· Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем. Лев Толстой
· Хто осягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем. Конфуцій
· Ті, у яких ми вчимося, правильно називаються нашими вчителями, але не всякий, хто вчить нас, заслуговує це ім‘я. Йоган Вольфганг Гьоте
· Учитель – людина, яка може робити важкі речі легкими. Ральф Волдо Емерсон
· Учитель те подарує вам, що знає й уміє сам. Георгій Александров
· Учитель потрібен дурню, учню потрібен Майстер. Бі Дорсі Орлі
Джерело: www.ostriv.in.ua
Джерело: www.ostriv.in.ua
1. Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати.
Альберт Ейнштейн (1879—1955, німецький фізик)
Альберт Ейнштейн (1879—1955, німецький фізик)
2. Без прикладів неможливо ні правильно вчити, ні успішно вчитися.
Луцій Юній Модерат Колумелла (4—близько 70, давньоримський письменник і агроном)
Луцій Юній Модерат Колумелла (4—близько 70, давньоримський письменник і агроном)
3. Викладачам слово дане не для того, щоб присипляти свою думку, а для того, щоб будити чужу.
Василь Ключевський (1841 — 1911, російський історик)
Василь Ключевський (1841 — 1911, російський історик)
4. Вихователем і вчителем треба народитися, а їм керує природжений такт. Поганий учитель підносить істину, хороший вчить її знаходити. Найважливішим явищем в школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня є сам учитель.
Адольф Дістервег (1790 — 1866, німецький педагог)
Адольф Дістервег (1790 — 1866, німецький педагог)
5. Всьому, що необхідно знати, навчити не можна, вчитель може зробити тільки одне — вказати дорогу.
Річард Олдінгтон (1892—1962)
Річард Олдінгтон (1892—1962)
6. Вся гордість учителя в учнях, в зростанні посіяних ним зерен.
Дмитро Менделєєв (1834—1907, російський хімік)
Дмитро Менделєєв (1834—1907, російський хімік)
8. Вчителі, яким діти зобов’язані вихованням, поважаніші, ніж батьки: одні дарують нам тільки життя, а інші — добре життя.
Аристотель (384—322 до н. е., давньогрецький філософ і вчений)
Аристотель (384—322 до н. е., давньогрецький філософ і вчений)
10. Давай настанови тільки тому, хто шукає знань, виявивши своє невігластво. Роби допомогу тільки тому, хто не вміє виразно висловити свої заповітні думи. Навчай тільки того, хто здатен, дізнавшись про один кут квадрата, уявити собі решту три. Конфуцій (бл. 551 — 479 до н. е., давньокитайський мислитель)
Учитель
творить Людину. Ці мудрі й ваговиті слова можна сказати тільки про матір і
батька.
Працю
вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити. Ткач уже через годину
бачить плоди своїх турбот. Сталевар через кілька годин радіє з вогненного
потоку металу — це вершина його мрії; орач, сіяч, хлібороб через кілька місяців
милується колосками і жменею зерна, вирощеного на полі... А вчителеві треба
працювати роки і роки, щоб побачити предмет свого творіння; буває минають
десятиріччя, і ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив; нікого так
часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя; ні в якому ділі помилки і
невдачі не приведуть до таких тяжких наслідків, як в учительському. Учитель
зобов'язаний перед суспільством, перед твоїми батьками працювати тільки добре;
кожна крихта твоєї людської краси — це його безсонні ночі, сивина, неповоротні
хвилини його особистого щастя — так, учителеві часто буває ніколи подумати про
себе, бо він змушений думати про інших, і це для нього не самопожертва, не
покірливе підкорення долі, а справжнє щастя особистого життя.
В. О.
Сухомлинський
Вихователь
— це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого
народного багатства — розуму, думок, почуттів дітей, підлітків і юнацтва. Перед
ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть,
з другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молодо покоління.
Вихователь творить найбільше багатство суспільства — людину. В цьому творенні
найголовнішим є вміння знайти в моральних цінностях нашої Вітчизни і всього
людства те, що треба вкласти в юні душі. Визначивши, що треба вкласти в юні
душі, вихователь замислюється над тим, як настроїти своїх вихованців на
сприйняття моральних цінностей.
В. О. Сухомлинський
...У
наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як
скульптор творить спою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї
мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього
зайвого.
В. О. Сухомлинський
Нема
в світі більш гуманних професій, ніж фах лікаря і педагога. До останньої
хвилини бореться лікар за життя людини, ніколи він не дасть відчути хворому, що
його стан здоров'я поганий чи навіть безнадійний. Це азбучна істина лікарської
етики. Ми, вчителі, повинні розвивати, поглиблювати в своїх колективах нашу
педагогічну етику, стверджувати гуманне начало у вихованні як найважливішу рису
педагогічної культури кожного вчителя.
В. О. Сухомлинський
Велика
виховна сила школи народжується там, де у людини, перед якою тільки
відкривається життя, є улюблений учитель.
В. О. Сухомлинський
Учителя
не випадково називають високим іменем народний. Його мудрість творить ту складну
річ, яку прийнято називати наступністю поколінь.
В. О Сухомлинський
Збагнімо
ці слова, Учителю! Ми горимо і згоряємо в ім'я того, щоб єднати людей узами
добрих побажань. Щоб людині хотілося жити від того, що поряд з нею живуть люди.
В. О. Сухомлинський
Програми
в усіх школах одні й ті ж, підручники однакові, але школи різні, тому що різні
вчителі. Школа — це передусім учитель. Особистість учителя — наріжний камінь
виховання.
В.О. Сухомлинський
...Пізнання
дитиною світу починається з пізнання людини, а людина відкривається перед
дитиною в образі матері, батька і вчителя.
В.О. Сухомлинський
Без
особистості педагога — авторитетної, незламної, непохитної в очах вихованців —
ідеал перетворюється в покинутий прапороносцем прапор, що лежить мертвим
шматком тканини. Корінь багатьох бід виховання саме й криється на тому, що
часто вихованця закликають іти за прапором в той час, як цей прапор ніхто не
несе. Бути прапороносцем ідеалу, нести на своєму прапорі вогонь ідеального —
ось у чому секрети педагогічного авторитету.
В.О. Сухомлинський
...Улюбленим
учителем підлітка, юнака, дівчини стає той, хто щодня відкривається перед допитливим
юним розумом і полум'яним серцем якоюсь новою гранню. Якщо ви хочете бути
улюбленим учителем, турбуйтесь про те, щоб вихованцю вашому було що у вас
відкривати. Якщо ж ви кілька років один і той самий, якщо день, що минув,
нічого не додав до вашого багатства, ви можете стати осоружним і навіть
ненависним.
В.О. Сухомлинський
Як
вогню бійтеся інтелектуального окостеніння. Серця і розум юнацтва можна
завоювати в наші дні тим сплавом моральної краси й інтелектуального багатства,
який відкриває перед юнацтвом все нові й нові якості людини.
В.О. Сухомлинський
Вчитель
— це перший, а потім і головний світоч в інтелектуальному житті школяра; він
пробуджує в дитини жадобу знань, повагу до науки, культури, освіти.
В.О. Сухомлинський
Не
можна уявити собі місії вихователя без багатого життя в світі книг. Бібліотека
вчителя, що поповнюється з тижня на тиждень,— це джерело думки, моральної
енергії. Знання, взяті з книг, стають його власним багатством, його сумлінням.
Справжній учитель переживає знання як радість особистого прилучення до
духовних багатств, створених людством.
В.О. Сухомлинський
Учитель
готується до гарного уроку все життя... Така духовна і філософська основа
нашого фаху і технологія нашої праці.
В.О. Сухомлинський
...Щоб
відкрити перед учнями іскорку знань, учителю треба ввібрати море світла, ні на
хвилю не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань людської мудрості.
В.О. Сухомлинський
Є
дуже цікава закономірність педагогічної праці: передача знань не відбувається
прямолінійно — ось це учитель сьогодні взнав і ось це він передає своїм
вихованцям. Убоге й обмежено життя школярів, учитель яких покладається лише на
те, що напередодні уроку ніде і візьме те, що необхідно віддати, передати.
В.О. Сухомлинський
Виховує
все: люди, речі, явища, але насамперед і найбільше — люди. З них на першому
місці — батьки і педагоги.
А. С. Макаренко
Я
вважаю, що виховання є вираз політичного кредо педагога, а його знання є
допоміжними.
А. С.
Макаренко
Раніш,
ніж ви почнете виховувати своїх дітей, перевірте вашу власну поведінку.
А. С. Макаренко
Ніякі
рецепти не допоможуть, якщо в самій особі вихователя є великі хиби.
А. С. Макаренко
Чому
повинні бути недоліки? Хто це вигадав: «Ось мої недоліки, ось мої позитивні
риси». Актив — пасив, і всі задоволені. Недоліки о, позитивні риси є — все, як
належить. Я вважаю, що педагог не повинен допускати ніяких недоліків, і наші
учні не повинні думати, що вони мають право на недоліки. Ми повинні вимагати
від людини ідеальної поведінки (інша річ, що ми не завжди її досягаємо). І тоді
буде якесь наближення до ідеала.
А. С. Макаренко
Виховання
такого дисциплінарного тону буде успішним тільки тоді, якщо само керівництво
подає приклад у цьому ж напрямі. Якщо, наприклад, колектив у строю або групою
вирушає куди-небудь пішки, а начальник закладу або педагоги користуються екіпажем
або машиною, то можна наперед сказати, що ніякий особливий дисциплінарний тон
не буде вихований.
А. С. Макаренко
Потрібна
маленька монографія на таку тему, як вплив одягу вчителя на характер учнів,
вплив міміки вчителя на виховання характеру учня. Все це найдрібніші деталі,
які вимагають уваги. Адже навіть Гоголь у своєму «Ревізорі» звернув увагу на
те, що інший вчитель таку фізіономію скорчить, що хоч святих винось.
А.
С. Макаренко
Я
повинен бути естетично виразним, тому я жодного разу не вийшов з непочищеними
чобітьми або без пояса. Я тож повинен мати якийсь блиск, в міру сили та змоги,
звичайно. Я теж повинен бути таким радісним, як колектив. Я ніколи не дозволяв
собі мати сумне обличчя. Навіть, коли в мене були неприємності, коли я хворий,
я повинен уміти не виявляти цього перед дітьми.
А.
С. Макаренко
Я без
жалю звільняв прекрасних педагогічних працівників тільки тому, що вони завжди
якусь журбу розводили. Доросла людина в дитячому колективі повинна вміти
гальмувати, приховувати свої неприємності.
А. С. Макаренко
...Метод
наслідування у вихованні має велике значення. Як же дитина вас наслідуватиме,
якщо ви будете весь час з кислою фізіономією, з таким виглядом, ніби ви
жертвуєте вашим життям.
А. С. Макаренко
...Які
б ви не були ласкаві, цікаві в розмові, добрі й привітні, які б ви не були
симпатичні в побуті та на відпочинку, якщо ваша робота супроводиться невдачами
й провалами, якщо на кожному кроці видно, що ви своєї справи не знаєте, коли
все у вас кінчається браком або «пшиком»,— ніколи ви нічого не заслужите, крім
зневаги, іноді поблажливої й іронічної, іноді гнівної й нищівно ворожої, іноді
настирливо шельмуючої.
А. С. Макаренко
Всі
суперечки, що були у мене з педагогами і з старими наркомосівськими
працівниками, і виникали з такого уявлення про пару — учитель плюс учень.
Повторюю — такої пари немає. А що є? С школа, організація, колектив, загальний
стиль всієї роботи.
А. С. Макаренко
Складна
робота вчителя, в його праці потрібне гаряче серце. Він керівник без
претензії на владу, друг без панібратства, порадник без нотацій, вишка, куди
піднімає він свого вихованця, щоб разом озирнути світ дитячими очима,
розміркувати по-дорослому. Якої поваги гідна людина, що вміщує в собі душу
дитини, підлітка і юнака!
|
С.П. Титов
|
Його
справа найважча, навіть дива не здужає. Поглянь, одна сильна людина перед
вихованням однієї дитини виявляє слабкість. А він цілій групі дітей дає
знання і виховує їх, що можна з цим зрівняти!
|
Алішер Навої
|
Друга
мета твоя на тій путі — Достойного учителя знайти.
|
Алішер
Навої
|
Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
( Г. Сковорода)
Дитина - вище творіння
Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність
(Ш. Амонашвілі)
Посередній
учитель розповідає,
Хороший учитель
пояснює,
Кращий учитель
демонструє,
Великий учитель
надихає.
Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця,
а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.
Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода -
відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.
(А. Смоловик)
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен
знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної
діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб
бути Великим - треба бути людиною
Великої
ідеї та великого характеру
Серце
віддаю дітям.
В. Сухомлинський
Людина
має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети Д. Брюннер
Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттів
П. Шеллі
Роби
велике не обіцяючи великого. Піфагор
Ми навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
Має
значення тільки те знання, яке використовується на практиці.
Гордон Драйден
Мозок людини здатен учитися все життя -
з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден
Нехай
учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними,
тоді
й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть
кожній
зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі
Мудра
людина не робитиме іншим
того,
чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій
Конфуцій
Прокладай шлях до розуму людини через її серце.
Ф.Честерфілд
К.Федін
Вчаться
у тих, кого люблять.
Ти
можеш!» - повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він
може!» - повинен нагадувати колектив.
«Я
можу!» - повинен повірити в себе учень.
В.Шаталов
В.Шаталов
Сучасний
урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для
розвитку особистості учня
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
Наші знання - це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
М.Ебнер-Ешенбах
Учитель - бджілка, знання учнів - мед.
«Урок
- перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»
Г.О. Пуліна
Г.О. Пуліна
Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіазму.
Скільки
б ти не жив, усе життя слід навчатися
Сенека
Сенека
Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.
Пам'ятай: усі ми разом розумніші, ніж кожен із нас.
Гордон Драйден
Виживає не сильніший і не розумніший,
а той, хто най краще реагує на зміни, що відбуваються.
Гордон Драйден
Коли
людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.
А.Франц
А.Франц
Якщо ти віднайдеш у своєму серці
турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу
Найперше,
що має зробити вчитель, -
це
розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
Інноваційна діяльність - це гарно організована, раціональна і систематична робота П.Друкер
Творчість - це не розкіш для обраних, а загальна
біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами
Г. Іванов
Учитель
- це людина, котра вирощує
дві
думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард
Завдання
школи - навчити жити. Ми повинні ви ховати Людину, здатну створити своє
особисте життя
П.Блонський
П.Блонський
Будь найкращим, набувай багатства, але залишайся скромним.
Гордон Драйден
Творчості,
як і будь-якої діяльності, можна навчитися.
Г.Апьтшуллер
Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя
Дитина - це явище в нашому житті, а не випадковість.
Ш.Амонашвілі
Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше
любить.
М.Форбс
Найголовніша
формула успіху -
знання
«як поводитися з людьми».
Т.Рузвельт
Авторитет приходить від розуму, а не розум від авторитету.
Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього як самого себе.
Конфуцій
Навчання - це зміна здивування розумінням.
В.Кротов
Дитина - це дзеркало морального життя батьків
Розум не має ціни, а виховання кордонів
Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми
повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал
Мартін Лютер Кінг
Кожна
людина має відчути, що вона мусить
знайти
свою життєву місію
Мартін Лютер Кінг
Даруй
себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
Ш.Амонашвілі
Ш.Амонашвілі
Розум
являє собою суму найкращих наших почуттів.
П. Шеллі
П. Шеллі
Початкова освіта за кордоном
Початкова освіта у Франції
Початкова школа навчає дітей до 14 років і є останнім етапом
обов'язкової освіти. Після закінчення циклу навчання в початковій школі учні
здають іспити на одержання сертифіката про початкову освіту (certificat d'еtudеs
primaire, CEP).Початкова освіта продовжується п'ять років, з 6 до 11 років
(якщо в дитини немає проблем з навчанням) і поділяється на:
·
Підготовчий курс (CP)
·
Початковий курс 1-й рік
(CE1)
·
Початковий курс 2-й рік
(CE2)
·
Середній курс 1-й рік
(CM1)
·
Середній курс 2-й рік
(CM2)
Навчальний рік, який
триває з 1 вересня до 31 травня, складається з трьох частин (триместрів).
Система оцінювання і контролю не передбачає ведення учнем щоденників, у школі
існує десятибальна система оцінювання знань учнів. По закінченню триместру
учневі видається табель з оцінками. Домашні завдання в іспанських школах учням
задаються в порівняно невеликому обсязі.
Шкільна освіта в Іспанії отримується на трьох рінях. Першим рівнем шкільної освіти є базова школа, в якій навчаються у віці від 6 до 11 років. У всіх п’яти класах базової школи один вчитель викладає всі предмети. В базовій школі у віці 8 років починають вивчати одну іноземну мову. Основна увага на цьому рівні надається загальному розвитку дитини та підготовці до навчання на вищих рівнях шкільної освіти.
Шкільна освіта в Іспанії отримується на трьох рінях. Першим рівнем шкільної освіти є базова школа, в якій навчаються у віці від 6 до 11 років. У всіх п’яти класах базової школи один вчитель викладає всі предмети. В базовій школі у віці 8 років починають вивчати одну іноземну мову. Основна увага на цьому рівні надається загальному розвитку дитини та підготовці до навчання на вищих рівнях шкільної освіти.
Перехід з дитячого саду в початкову школу іноді важко
проходить для дітей, яким необхідно звикати до дисципліни. Навчання триває 27
годин на тиждень (9-12 годин, і з 14 до 17 годин), чотири дні в тиждень і в
суботу ранком. У середу і неділю діти відпочивають.Узагалі ж у початковій школі
заборонені завдання на будинок, але це практикується повсюдно.Школи навчають
змішані класи - дівчинок і хлопчиків разом, незважаючи на те, що ви усе ще
можете бачити на старих будинках напису "Школа для хлопчиків" чи
"Школа для дівчинок".Усі предмети в класі веде один викладач.
Початкова освіта у Великій Британії
Обов'язкова
освіта у Великій Британії починається в 5 років. Але, поряд із цим, діти 3-4
років можуть ходити в дитячий садок.Початкова школа найчастіше 6-класна - має
два цикли: 2 і 4 роки. Державні школи Великої Британії в цілому
забезпечують добру загальну освіту. Політика уряду спрямована на повсюдне
підвищення освітніх стандартів [17; c.24].Поряд із державними існують приватні
школи та інші заклади освіти, як звичайні, так і інтернатні. Дуже часто батьки
віддають перевагу навчанню своїх дітей у приватних
закладах. Сьогоднішні приватні школи беруть свій початок від публічних шкіл. За
законом всі незалежні школи, що мають більше п'яти учнів у віці до 16 років,
проходять реєстрацію в Департаменті освіти й працевлаштування DfEE (Department for Education and Employment),
що робить для них обов'язковими всі державні нормативи. Незалежні школи
мають право формувати свої
навчальні плани, виходячи з особистих запитів учнів.
Початкова освіта у США
У віці трьох років діти вирушають в
дитячі садочки з метою підготовки до шкільного навчання. Більшість американців
користуються послугами дошкільнихвідділень в муніципальних школах, проте є і
ті, хто більше довіряє приватній дошкільній освіті. Останні складають близько
40 відсотків від загальної кількості батьків.
Універсальний навчальний план включає такі предмети, як
читання і література, письмовий англійський, усна мова, орфографія, малювання,
арифметика, історія, географія, природознавство, фізкультура, праця, уроки
гігієни. Класи початкової школи комплектуються на основі тестування,
покликаного розділити дітей за інтелектуальними здібностями. Тест є серією
завдань, які необхідно виконати за обмежений час. Спеціально підготуватися до
такого тесту неможливо. Його результати відбивають не стільки підготовку і
рівень розвитку дитини, скільки виявляють вроджені здібності. Початкова освіта
у США диференційована.
Початкова
освіта у Китаї
Термін
початкової освіти в Китаї становить 6 років. Головне місце серед
початкових навчальних закладів займають загальноосвітні шестирічні початкові
школи з повним навчальним днем. У програму навчання в Китаї включені
ідейне і моральне виховання, рідна мова, політика, історія, географія, фізика,
хімія, біологія, фізкультура, музика, мистецтво, фізіологія і гігієна, трудові
навички тощо.
Перші 9 років
навчання в Китаї відносяться до обов'язкового етапу освіти. Всі діти
з шестирічного віку повинні ходити в школу. У районах, де в основному
здійснюється загальна середня освіта першого ступеня, діти, які закінчили
початкову школу, можуть без прийомних іспитів вступити до середньої школи за
місцем проживання. Щоб вступити до середньої школи вищого ступеня, випускники
середньої школи вищого ступеня повинні скласти вступні іспити.
Початкова освіта в Іспанії
Система шкільної освіти в Іспанії підпорядкована міністерству
освіти країни. На місцевому рівні шкільні питання курируються місцевими
управліннями освіти. Так, зарахування учня до державної школи відбувається
через місцеве управління освіти.
Початкова освіта в Японії
Початкова
освіта представлена початковою школою (小学校) та особливими школами для інвалідів (特別支援学校). До закладів початкової освіти
вступають діти віком від 6 років. Початкова освіта є обов'язковою.Навчання
в початковій школі триває 6 років. В ній викладають загальноосвітні
предмети: державна
мова (каліграфія включно), арифметика, музика,
мистецтво, фізкультура (1 — 6 роки навчання), основи життєдіяльності
(1 — 2 роки навчання), гуманітарні науки, природничі
науки (3 — 6 роки навчання), праця (5 — 6 роки навчання). В
деяких приватних школах додатково викладають релігієзнавство,
світську етику, валеологію тощо. Загальнодержавних підручників
не існує. Відповідні підручники, доступні в широкому асортименті, обирають
освітні комітети муніципальних районів або керівництво школи. Носіння форми і
прибирання школи учнями є обов'язковим.Станом на 2008 рік в країні
нараховувалося 22 476 початкових шкіл. З них 73 були
державними,22 197 — публічними і 206 — приватними. В них
навчалося 7 121 781 дітей віком від 6 до 12 років. В державних і
публічних школах навчання хлопчиків і дівчаток проходить разом. В деяких
приватних школах — окремо. В більшості шкіл учні мають обід, оплачуваний
батьками.На відміну від українських шкіл, початкові школи в Японії називаються
за назвами місцевостей, в яких розташовані, а не номерами. Школи будуються з
залізобетону на підвищеній місцевості через небезпеку землетрусів і цунамі.
Більшість будинків мають стандартну архітектуру.
з безпечної поведінки для учнів та батьків під
час
ВСІ ПРОЧИТАЛИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ В ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звали Керстін Лес, я шукав позику, щоб погасити свої борги. дайте мені позику в 450 000,00 Р. Сьогодні я виступаю як найщасливіша людина у світі, і я сказав собі, що будь-який кредитор, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я скажу це ім'я всім людям у світі, і я дуже радий сказати що моя сім'я повернулася назавжди, тому що мені потрібна була позика, щоб розпочати своє життя, тому що я одинока мати з трьома дітьми, і весь світ, здавалося, звисав до мене, хоча я не мав на увазі, що БОГ послав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боявся позикодавця, містере Бенджамін, він був БОГОМ, якого Спаситель послав рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його його Її сім'ї - у цілій партії, від якої він не відмовився, і я б порадив кожному, хто дійсно потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брайлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміння і добросердечне позикодавець. коли-небудь зустрічав з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи його доброту до мене, але я відчуваю, що мені потрібно поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною компанією-позикодавцем електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp 1-989 - 394-3740. .
ВідповістиВидалитиЯ хочу подякувати пану Далтону з алмазних позик за те, що він дав мені позику на суму 43000 євро. Мене декілька разів намагалися обманути, щоб отримати позику. поки я не мав на увазі Далтона, який дав мені позику. якщо вам сьогодні потрібен законний кредит, уникайте шахрайства та зверніться до алмазних кредитів електронною поштою: diamondloans24@yahoo.com WhatsApp: +16613814014
ВідповістиВидалитиМене звати Айша, я з Кувейту. Я хочу сказати всім, якщо вам потрібен справжній кредит, кредитні установи – це правильна компанія, щоб подати заявку, оскільки кілька днів мені були потрібні гроші, і я шукав позику в Інтернеті. Я побачив компанію, і я подав заявку на це, моя компанія мене обманула 2 рази я був таким засмученим, тому що мені потрібні були гроші для цього, я вирішив шукати іншу компанію, і я подав заявку в іншу компанію, яка та сама компанія також сказала мені внести гроші, і я зробив, і я так і не отримав свою позику Я був схожий на те, що зі мною відбувається, тому що мені терміново потрібні гроші, щоб купити будинок, тому що, якщо я не повернуся додому найближчим часом, мій орендодавець вижене мене та мою родину геть від свого дому, тому мені довелося обзавестися власним будинком. Коли я шукав ще раз, я побачив цю компанію, позичальники Кредитні установи, я бачив, як багато людей свідчать про цю компанію, що компанія дійсно чудова, тому спочатку я боявся подавати заявку, тому що я обманював 2 рази, тому я сказав собі, дозволь мені спробувати і побачити якби ця компанія була справжньою, то я подав заявку. Коли я подав заявку, вони сказали мені все, що я мав зробити, я все ще боявся, але я довіряв їм, і вони запевнили мене, що через 5 днів я отримаю позику, яку я хотів отримати, і на моїх очах я отримав сповіщення від мого банку, що на моєму банківському рахунку є сума в 110 000 кувейтських динарів, і я був дуже щасливий. Я пишу це повідомлення в Інтернеті, тепер ця компанія також допомогла двом моїм братам, тож кожен із них, якщо вам потрібна справжня позика, кредитні установи – це та компанія, у яку можна подати заявку. зв’яжіться з ними лише електронною поштою або електронною поштою: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) напишіть їм у WhatsApp: +393509811524.
ВідповістиВидалити