Для хороших учнів



Права і обов'язки школярів
Учень має право на:
  • Вільне вираження власних поглядів, переконань і думок.
  • Свобода інформації.
  • Свобода думки, совісті і релігії.
  • Повага людської гідності.
  • Отримання безкоштовної освіти відповідно до державних освітніх стандартів, розвиток своєї особистості, своїх талантів, розумових і фізичних здібностей у найповнішому обсязі.
  • Навчання в рамках державних освітніх стандартів за індивідуальними навчальними планами в порядку, визначеному статутом школи (навчання вдома за медичними показаннями).
  • Отримання додаткових платних освітніх послуг.
  • Отримання оцінки з кожного предмета у відповідності зі своїми знаннями й уміннями.
  • Завчасне повідомлення про терміни і обсязі контрольних робіт відповідно до графіка; протягом дня може бути проведена тільки одна контрольна робота.
  • Додаткова безкоштовна допомога вчителя в придбанні знань на спеціальних заняттях, передбачених графіком роботи школи і вчителя.
  • Участь у культурному житті школи, організованих в ній заходах, що відповідають віку учня.
  • Відпочинок в перервах між уроками і в канікулярний час.
  • Участь в управлінні освітньою установою в порядку, обумовленому статутом (Рада школи: рада старшокласників, батьківський комітет школи, м / о класних керівників).
  • Пільги та матеріальна допомога відповідно до діючих норм.
  • Переведення в інший освітній заклад, що реалізує освітню програму відповідного рівня.
  • Відкрите висловлювання своєї думки про якість освітнього процесу на Раді школи, Уповноваженому з прав учасників освітнього процесу.
  • Використання для виступів засоби масової інформації школи - стенди: «інформації», «шкільне життя», видання газет.
  • Право бути вислуханим.
                           
ЯК ПОВОДИТИСЬ У ШКОЛІ
1. Знайомство учнів між собою.
Коли хочеш з кимось познайомитись, то:
·                     спокійно підійди і привітливо подивися на учня, з яким бажаєш познайомитись;
·                     щиро і тепло привітайся;
·                     люб’язно, злегка нахиливши голову, назви своє ім’я і вислови бажання познайомитись;
·                     дочекайся відповіді;
·                     у розмові будь чемним і ввічливим.
Як звертатись до однокласників.
   Називай своїх однокласників на ім’я.
   Якщо ти забув, як звати хлопчика чи дівчинку, які навчаються з тобою, не соромся ще раз запитати у них ім’я.
   Будь чуйним і уважним.
   Правила поведінки на уроках.
   Під час уроку сиди прямо, не спирайся на парту і не розлягайся.
   Якщо знаєш відповідь на запитання, мовчки підніми руку. Не “тягнись” і не вигукуй — будь скромним.
  Ввічливо звертайся до вчителя.
  Уважно слухай вчителя і однокласників.
Не глузуй з товариша, що допустився помилки, неточності у відповіді.
 Виправляй відповідь товариша у доброзичливій с]зормі, не підкреслюй своєї переваги.
 Допомагай товаришеві у навчанні.
 Відповідай чітко, зрозуміло і голосно.
 Якщо не підготувався до уроку, скажи про це й не намагайся відповідати, бо цим ти забереш багато часу.
 Якщо тобі щось незрозуміло, то запитай у вчителя. Не бійся запитувати стільки разів, поки не зрозумієш пояснення.
Як треба працювати на уроці.
  Підготуй все необхідне до уроку.
  Прибери з робочого місця зайві речі.
  Навчальні посібники розташуй по порядку.
  Розпочавши роботу, не поспішай.
  Не працюй до повної втоми, відпочивай.
  Під час виконання завдань не їж, не пий. Роби це під час перерв.
Не відволікайся під час уроку.
  Якщо щось не виходить, не хвилюйся, відпочинь і продовжуй роботу.
  Вдало виконавши завдання, не хвались.
Як дотримуватись порядку і чистоти в класі.
  Якщо ти черговий, прийди до школи раніше своїх однокласників.
 Відчини кватирку, провітри клас.
 Підготуй до роботи дошку: принеси крейду, намочи ганчірку.
 Протягом дня слідкуй за чистотою і порядком у класі.
Вимоги розпорядку в школі.
 Вчасно приходь до школи.
 Не бігай і не кричи під час перерви.
 Виконуй усі вимоги чергових.
 Бережи шкільне майно.
 Не запізнюйся після перерви на урок.
 Будь прикладом для молодших, поважай старших.

 Вітайся з усіма:   учителями,
батьками, гостями школи.

АЗБУКА
ОРГАНІЗОВАНОСТІ






1. Працюй за встановленим режимом дня - тоді на все вистачить часу: на навчання та на допомогу матусі, музику та спорт, на книги та прогулянку, ігри з друзями.
2. Пам'ятай, що час на виконання домашніх завдань обмежений: 1 година 1 година 30 хвилин. І тому не затримуйся, а берися за справу. Якщо стомився, зміни діяльність, це допомагає відпочити.
3. Бережи хвилини! За хвилину ти зможеш порахувати тільки до 60-ти. А за цю хвилину на заводі в кар'єрі добувають приблизно 2 тонни каменю, виготовляють 540 авторучок, 67 годинників, 2 телевізори тощо. І тому не марнуй час, приступай до праці вчасно, швидко, організовано, зосереджено.
4. Пам'ятай, що час минає, і хвилинки неможливо повернути, на згадку про них залишаються тільки наші діла.
5. Цінуй свою працю та працю інших. Якщо не закінчив свій малюнок, не псуй його, а допрацюй. Не вимазуй, не ламай виріб свого товариша - він працював. Доводь зошити до кінця. Бережи підручники, шкільне майно (парти, стільці тощо) - бо це теж праця багатьох людей.
6. Будь завжди уважним. Примушуй себе слухати й розуміти все нове на уроці, тоді вдома тобі буде достатньо тільки повторити.
7. Умій слухати не тільки пояснення вчителя, а й відповіді дітей. Цим ти повинен показати свою повагу до них, а для себе - ще раз закріпити вивчений матеріал.
8. Твердо тримай своє слово. Будь організованим та охайним. Закінчи спочатку одну справу, а тільки потім розпочинай нову.
9. Привчай себе користуватися записником. Внеси в нього телефони своїх друзів, щоб відразу ж дізнатися, чому хто-небудь пропустив навчальний день.
10. Плануй свій тиждень. Записуй, в які дні в тебе додаткові заняття з музики, іноземної мови, спортивні тренування, розклад роботи бібліотеки, в яку ти записаний.





                   Правила поведінки у школі

1. Приходь на урок до дзвінка. Перевір, чи все ти взяв із собою (зошити, підручники, ручку, словники, щоденник). Зустрічай учителя у свого робочого місця.
2. Умій раціонально організовувати свою працю на уроці.
3. Цінуй та ефективно використовуй кожну хвилину уроку (працюй швидко, організовано, зосереджено).
4. Уважно слухай відповіді товаришів ті проговорюй їх подумки так, щоб таким чином ти ще раз зміг повторити та закріпити новий матеріал, виявивши свої прогалини у знаннях.
5. Використовуй ту лексику, яку ти вивчав із теми. Це зведе до мінімуму можливість помилок у твоїй мові.
6. Будь чемним, вітайся з учителями.
7. Розмовляй спокійно, не кричи.
8. Питай дозволу, якщо треба відійти.


              Правила для першокласників

1. Працюй завжди залюбки.
2. Ділись радощами з другом.
3. Радій за успіхи товаришів.
4. Допомагай товаришам у біді.
5. Не ображайся без причин.
6. Сам ні до кого не чіпляйся.
7. Покличуть грати - іди; не покличуть - сам просись, бо це - не соромно.
8. Не дражни, не канюч, не випрошуй нічого.
9. Ніколи двічі ні про що не проси. Ділись із другом тим, що є в тебе.
10. Через труднощі не плач, будь гордим і терплячим.
11. Не нашіптуй за спинами в товаришів.
12. Частіше кажи: "Нумо будемо дружити!"; "Нумо будемо гратися!"; "Ходімо разом!". Іди до школи, і хай вона буде тобі в радість!



                      Правила для всіх учнів

1. Без зайвих розмов виконуй розпорядження дорослих.
2. Будь завжди чистим, зачесаним та охайно одягненим. Май завжди при собі чистий носовичок, прикривай їм ніс, коли кашляєш і чихаєш.
3. Не ходи у приміщенні в головному вбранні.
4. Уранці вітайся з дорослими та товаришами словами "Доброго ранку!". Протягом дня вітайся з тими, кого побачиш уперше, при цьому зупинись, чинно нахили голову та скажи: "Доброго дня!" або "Добридень!". Коли ти вже уходиш додому, треба казати «До побачення, приємного відпочинку!», а ввечері, коли ти лягаєш у ліжко спати, кажи домашнім "Добраніч, приємних сновидінь!".
5. Звертайся з проханням такими словами: "Будьте ласкаві", "Будьте так люб'язні".
6. Не забудь подякувати за послугу.
7. Якщо дорослі розмовляють, а тобі треба щось терміново сказати, користуйся такими словами: "Перепрошую, дозвольте Вас перервати", "Вибачте, будь ласка, дозвольте Вас перервати".
8. При розмові дивись на того, з ким розмовляєш.
9. При вході чи виході не намагайся пройти першим, відкрий двері та пропусти того, хто за тобою. При цьому хлопчик поступається дівчинці.
10. Стань у сторонці, пропускаючи людину, яка йде тобі назустріч.
11. При вході до класу (під час уроку), до кабінету директора, до чужої кімнати постукай у двері та попроси дозволу ввійти.
12. Звертаючись до товариша, називай його на ім'я, а дорослу людину на ім'я та по-батькові.
13. Якщо ти раптом когось штовхнув, скажи "Вибач" або "Вибачте".
14. Будь терплячим, не переривай того, хто говорить, вислухай його до кінця. У випадку необхідності скажи: "Перепрошую, дозвольте спитати".
15. Якщо раптом одночасно почнуть говорити дві людини, то одна повинна сказати «Вибач» і дати другій змогу договорити.
16. Не встромляйся в розмову дорослих.
17. У приміщенні ніколи не кричи, розмовляй спокійно, напівголосно, не намагайся говорити голосніше за співрозмовника.
18. Розмовляй з дорослими завжди стоячи, сідай тільки після їх дозволу. Сиди, не розвалившись, не клади ногу на ногу.
19. Подавай стілець чи поступись місцем дорослим.
20. Не забудь допомогти тому, кому це потрібно.
21. Якщо бачиш, що людина впустила якусь річ, підніми її зі словами: «Візьміть, Ви впустили».
22. Ніколи й нічого не бери без дозволу.
23. Якщо закінчив роботу раніше за всіх, не заважай іншим. Якщо можна, допоможи закінчити товаришам.
24. Слідкуй, щоби твоя хода була красивою, не сутулься, не шаркай ногами, не тримай руки в кишенях. При ходьбі тримайся правої сторони. Коли йдеш сходами, будь обережним. Стій прямо, не згинайся.




                   ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

1. Бігати сходами, коридорами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
2. Штовхати один одного. Кидатися предметами та застосовувати фізичну силу.
3. Брати чужі речі.
4. Стрибати через сходи.
5. Уживати непристойні слова, вислови, жести, міміку.
6. Заважати іншим учням.
                      


                                             ХОЧЕШ БУТИ ЗДОРОВИМ?

Послухай, що каже лікар
Від постави, ходи залежить робота серця, легенів, розвиток м'язів.
При сутулій спини одні м'язи стискаються, інші слабшають і не можуть підтримувати у правильному положенні хребет, а це призводить до дуже тяжкого захворювання - сколіозу.
Треба привчити себе завжди сидіти прямо, поклавши лікті на стіл.
У такому положенні менше втомлюєшся. Зошит і книги мають знаходитись на відстані 30-40 см від очей.




        ЗНАЙ, ЛЮБИ ТА ОХОРОНЯЙ ПРИРОДУ

1. Природа - це земля, вода, ґрунт, рослини, тварини. Це багатство ми повинні берегти та охороняти.
2. Охороняй кожний зелений листочок. Не ламай дерев, не рви великих букетів квітів. За тобою йдуть інші люди, вони також хочуть милуватися цією красою. Якщо всі будуть рвати оберемки квітів, то вони дуже скоро зникнуть з обличчя Землі.
3. Не роби візерунків і надрізів на деревах. Від цього вони сохнуть і гинуть.
4. Охайно поводься в лісі, у полі, на лузі. Не залишай після себе сміття, банки, скляний та пластиковий посуд.
5. Не ображай і не лякай тварин, потурбуйся про їжу для птахів у важку пору року, не неси додому пташенят, зайчат, їжачків, жабенят, навіть якщо вони здаються тобі хворими та потребують допомоги. Природа та свобода - це для них рідний дім, і тваринки швидше та краще вилікуються там, за ними будуть спостерігати їхні батьки.




            ТВІЙ ДРУГ І ПОМІЧНИК - КНИГА

Найголовніша у країні знань книга - це підручник
1. Підручник треба обгорнути, для записок мати окремий зошит або записник, який можна завжди тримати під рукою.
2. Щоб зберегти підручник надовго, треба його:
НЕ рвати вимазувати розмальовувати робити записи на сторінках згинати сторінки кидати підручники де доведеться.
3. Підручник треба обгорнути, для записок мати окремий зошит або записник, який можна завжди тримати під рукою.
4. Зробити красиву закладку, твоєму підручнику це сподобається.
5. Коли вивчиш уроки, став свого помічника на книжкову полицю чи обережно поклади в портфель.




                        ЯК ТРЕБА ПРАЦЮВАТИ

1. Розкрий щоденник і прочитай уроки на завтра.
2. Спочатку треба підготувати все необхідне для роботи.
3. Потім прибери все зайве з робочого місця.
4. Дивись у щоденник. Що задано на завтра?
5. Ті підручники, які стануть тобі у пригоді для виконання домашніх завдань, розклади по порядку.
6. Починай готувати уроки зі складнішого предмета.
7. Коли розпочнеш роботу, не поспішай і не працюй до повної втоми, роби перерви.
8. Під час роботи не можна їсти й пити.
9. Коли працюєш, не відволікайся.
10. Коли ти щось не зможеш виконати, не хвилюйся. Зроби перерву. Сядь і заспокійся, а тільки потім знову приступай до праці.
11. Коли повністю правильно виконаєш завдання, упорядкуй своє місце.






         ЯК ТРЕБА ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
                З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

                Звуко-буквений аналіз слова
1. Запиши слово, подане для аналізу.
2. У дужках [ ] запиши звукову модель слова, познач м'якість або пом'якшення приголосних, якщо треба - подовження приголосного.
3. Поділи слово на склади, постав наголос.
4. Дай характеристику складам: закритий чи відкритий; наголошений чи ненаголошений.
5. Випиши всі звуки, дай їм характеристику:
приголосний чи голосний твердий чи м'який; наголошений чи пом'якшений; дзвінкий чи глухий; чи подовжений.
6. Познач звуки відповідними буквами.
7. Підрахуй кількість звуків і букв.

                      Письмова вправа
1. Виконуй завдання в той же день, коли був урок.
2. Пригадай головну тему, яку ви зараз вивчаєте. Пригадай правило на цю тему, яке сьогодні прояснював на уроці вчитель.
3. Почни виконання домашнього завдання з повторення цього правила.
4. Прочитай задану вправу, текст вправи. Будь уважним. Якщо важко розібратись, прочитай ще раз голосно.
5. Напиши текст, але при цьому диктуй собі. Обов'язково виконай завдання так, як подано в підручнику.
6. Перевір записане по підручнику.
7. Якщо є помилки, виправ.
8. Випиши порядок розбору всіх частин мови на окремих аркушах, тримай їх на видному місці.
9. Користуйся орфографічним словником. Інші типи словників (російсько-український словник, словник іноземних мов) допоможуть тобі краще вивчити мову, стати освіченою людиною.
10. Пиши правильно, каліграфічно, чітко, охайно, розбірливо - цим ти доводиш свою повагу до читача. Підкреслюй олівцем за допомогою лінійки.
11. Не забувай про дату, це зекономить твій час завтра на уроці. Систематично продивляйся свій зошит та опрацьовуй свої помилки й каліграфію.
12. Пам'ятай, правильна постава при письмі - фундамент твого здоров'я та красивого почерку.
13. Закінчив роботу - склади все та приготуй необхідне для наступного уроку.

                               Списування
1. Зашити та виразно прочитай речення.
2. Визнач тип речення за інтонацією та за метою висловлювання.
3. Визнач головні та другорядні члени речення, підкресли їх.
4. Установи зв'язок слів у реченні (випиши пари слів, постав між ними запитання).
5. Читай кожне слово й діли його на склади.
6. Запам'ятай слово.
7. Запиши по пам'яті.
8. Перевір написане слово, речення чи весь текст за підручником.



ЯК ТРЕБА ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ З ЧИТАННЯ

            Як готувати домашнє завдання з читання
1. Відкрий книгу на потрібній сторінці.
2. Пригадай, про що дізнався на уроці.
3. Прочитай текст уголос.
4. Виділи незрозумілі слова, спробуй пояснити їх.
5. Подумай, яка головна думка цього твору.
6. Розділи текст на частини, дай заголовки.
7. Перекажи за планом.
8. Дай відповіді на запитання й завдання підручника.

  Заповіді читача для самостійної роботи з книжкою
1. Вибравши книжку для читання, пригадай, чи знаєш ти інші твори цього автора.
2. Прочитай передмову, анотацію, роздивись ілюстрації та виріши, про який час розповідає книга, про що вона.
3. «Товсту» книжку опановуй частинами.
4. Читаючи книжку, звертай увагу на те, де і з ким відбуваються останні події. Спробуй уявити й конкретну обстановку, і героїв.
5. Виділяй усе незрозуміле, формулюй запитання й намагайся знайти на них відповіді самостійно: через ілюстрації чи довідники.
6. Закриваючи книжку, ще раз подумай над змістом книжки в цілому, віднови в пам'яті головні події сюжету, образи персонажів і спробуй визначити, чим сподобалась тобі книжка, а чим - ні.  

            Взявши в руку книжку, прочитай
1. Заголовок.
2. Прізвище автора (чи відомі тобі його книжки?).
3. Де і коли видана книжка, для якого віку.
4. Анотацію, зміст, передмову (якщо вони є).
5. Розглянь ілюстрації, хто художник?
Поміркуй:
1) про кого і про що може йти мова у книжці?
2) чи хотілося б тобі прочитати її? Ти прочитав книжку
Після цього:
1. Познач слова, значення яких тобі невідоме.
2. Яка основна думка книжки (про що хотів сказати автор).
3. Чому вчить цей твір?
4. Склади план.
5. Підготуй переказ.
6. Чи охоче ти читав книжку? Чому?
7. Назви дійових осіб.
8. Що ти дізнався про героя прочитаного твору?
9. Чи хотілося б тобі прочитати інші твори цього автора або на подібні теми?

                 Учись читати правильно
1. Стеж за словами в рядку, не переставляй їх.
2. Намагайся зрозуміти те, про що читаєш.
3. При читанні будь уважним до кожного слова.
4. Намагайся, читаючи про себе, не шепотіти й не ворушити губами.

                       Учись читати виразно
1. Пам'ятай: не можна прочитати виразно, якщо не розумієш змісту.
2. Спробуй уявити собі те, про що читаєш.
3. Визнач своє (та автора) ставлення до подій, персонажів, спробуй при читанні передати його інтонацію, виділяй голосом найважливіше.
4. Визнач головне завдання в тексті (що і як ти хочеш передати).
5. Читай чітко, вимовляючи слова, дотримуйся пауз у кінці речень, між абзацами та частинами тексту й розділовими знаками, які зустрічаються.

                           Робота над віршем
1. Прочитай вірш.
2. Підбери до нього малюнки.
3. Знайди образні вислови.
4. Підготуй відповіді на запитання.
5. Визнач слова з логічним наголосом.
6. Визнач місця для читання різним тоном і в різному темпі.
7. Прочитай вірш виразно.
8. Подумай, яка головна думка вірша.




ЯК ТРЕБА ВИКОНУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ З МАТЕМАТИКИ

                         При розв'язуванні задач
1. Прочитай уважно умову (два рази вголос, один - про себе), розкажи її.
2. Уяви собі, як це відбувається в житті.
3. Якщо важко уявити, то намалюй або накресли.
4. Запиши коротку умову.
5. Виясни, вона проста чи складна.
6. Поміркуй, про що можна дізнатись раніше, без чого неможливо відповісти на запитання.
7. Запиши розв'язання у вигляді окремих дій з поясненням.
8. Склади вираз.
9. Подумай, чи можна дану задачу розв'язати іншим способом. Намагайся розв'язувати задачу творчо - малюй, кресли.
10. Перевір її розв'язання.
11. Напиши повну відповідь. Ще раз звір її із запитанням задачі.
12. Намагайся уникати допомоги дорослих. Думай сам.
13. Завжди звертайся по допомогу до вчителя.

                  При розв'язуванні прикладів
1. Спиши без помилок умову.
2. Продумай порядок дій.
3. При діленні визнач, скільки цифр буде в частці, не пропускай нулі.
4. При написанні умови прикладів на множення будь уважним.
5. Не пиши множник під нулем, не забувай його знести в добуток.
6. Пам'ятай, як правильно виконуються дії з іменованими числами.
7. Пиши чітко, крупно (на всю клітинку), кожну цифру у своїй клітинці. Не забувай про дату на завтра.
8. Запиши, яка тема незрозуміла чи важка. Звернись до вчителя.

ЗНАЙ: твої міцні знання з будь-якого предмета потрібні нашій країні.


На допомогу учням 






Ведення зошитів
(пам’ятка)
Загальні:
1.  Зошити повинні бути обкладені.
2.  Усі записи ведуться чисто та охайно.
3.  Писати акуратно і розбірливо.
4.  Записувати дату виконання роботи ( число та місяць ).
5.  Зазначати номер вправи або вид роботи, що виконується.
6.  Дописувати зошити до кінця.

Математика

1.  Усі записи роблять ручкою, а креслення – олівцем.
2.  Усі виправлення роблять ручкою.
3.  Кожну цифру, знак і літеру записують в окремій клітинці.
4.  Відстань між класною та домашньою роботою 4 клітинки.
5.  Відстань між стовпчиками прикладів 3 клітинки.
6.  Відстань між записами роботи 1 клітинка.
7.  Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
8.  Номер прикладів НЕ ЗАПИСУЄМО.
9.  Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка

8 листопада
Класна робота
Задача 231

Українська мова

1.  Між класною та домашньою роботою пропускають 2 рядка.
2.  Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка

8 листопада
  Домашня робота
Словник:
Вправа  23

1.  Дотримуйтеся однакових інтервалів між словами.
2.   Дописуйте рядок до кінця .
3.  Не виходьте за поля.
4.  Виправлення роблять ручкою.
5.  Літеру перекреслюють навкіс (справа наліво) і замість неї зверху пишуть потрібну літеру.
6.  Слово, словосполучення, речення  слід закреслити тонкою горизонтальною лінією (в дужки НЕ БЕРЕМО).
7.  Класні та домашні роботи  НЕ ПЕРЕПИСУЮТЬСЯ.
8.  Неправильно написані літери та з’єднання, що є на полях,  прописуються під час виконання домашніх завдань.




ПАМ’ЯТКА 
роботи над помилками для учнів початкових класів 
Українська мова
Пропуск, заміна букв.
Перепиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку. В дужках вкажи кількість звуків та букв в цьому слові. Поділи слово на склади, випиши голосні.
Перенос слова.
Випиши слово. Поділи його на склади. Вкажи всі можливі способи пере носу.
Буквосполучення дж, дз.
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на те сполучення, в якому помилка. Вкажи всі важливі способи переносу цих слів.
Буквосполучення йо, ьо.
Після голосного пиши буквосполучення йо, після приголосного - ьо. Випиши слово. Придумай 4 слова на те буквосполучення, в якому є помилка.
Подовження приголосних звуків.
Випиши слово без помилки. Підкресли місце, де було припущено помилку. Придумай і запиши 4 слова з тим подовженим приголосним звуком, на який припущено помилку.
Букви я, ю, є, і, ь, що позначають м'якість приголосних звуків.
Випиши слово. Придумай 5 слів з м'якими приголосними. Підкресли букви, що позначають м'якість приголосних.
Ненаголошені голосні [е], [и], що перевіряються наголосом.
Випиши слово. Зміни його так, щоб ненаголошений голосний склад став наголошеним. Запиши перевірне слово. Підкресли букву ненаголошеного голосного.
Ненаголошені голосні [е], [и], що не перевіряються наголосом (словникові слова).
Подивись у словник, запиши слово правильно. Усно склади з цим словом речення. Випиши 4 слова з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
Сумнівні глухі приголосні звуки.
Випиши слово. Добери слово для перевірки - зміни його так, щоб після приголосного звука був голосний. Підкресли букву сумнівного приголосного.
Апостроф після б, п, в, м, ф, р перед я, ю,є, ї.
Випиши слово правильно. Придумай і запиши 4 слова з апострофом в корені слова.
Знаки в кінці речення (. ? !).
Склади речення правильно. Перебудуй речення у спонукальне (питальне).
Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.
Випиши слово правильно. Придумай і запиши 4 слова з апострофом після префіксів, які закінчуються на приголосний.
Префікси роз-, без- (пишуться з буквою з).
Запиши 4 слова з тим префіксом, де в тебе помилка.
Префікси з-, с- (перед буквами к, п, т, х, фпишеться префікс с).
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на припущену помилку, виділи префікс.
Написання префіксів і прийменників.
а) Випиши слова. Виділи префікс. Утвори від цього слова споріднені слова з різними префіксами.
б) Між словом і прийменником встав інше слово. Придумай речення з тим же прийменником.
Велика буква.
Випиши слово правильно. Запиши 4 слова на дане правило.
Суфікси - ськ, - цьк в українській мові пишуться з ь.
Запиши слово правильно. Запиши 4 слова з суфіксом -ськ, -цьк. Запиши їх. Правопис запам'ятай.
Префікси пре-, при- (префікс пре- пишетьсятоді, коли його можна замінити словом «дуже»)
Випиши слово правильно. Придумай 4 слова на аналогічний правопис.
Правопис не з дієсловом.
(Не з дієсловом пишеться окремо, крім дієслів: нездужати, неволити, ненавидіти, нехтувати, недочувати, недосипати, недобачати).
Кома перед сполучниками а, але, що, щоб,ніж.
Придумай речення з тим сполучником, перед яким в тебе пропущена кома.
Відмінкові закінчення іменників.
Випиши слово, постав питання. Виділи закінчення. Визнач відмінок. Запиши 4 іменники у даній відмінковій формі.
Відмінкові закінчення прикметників.
Випиши слово, постав питання. Виділи закінчення. Визнач відмінок. Запиши 4 прикметники у даній відмінковій формі.
Особові закінчення дієслів.
Випиши слово. Виділи закінчення. Визнач дієвідміну - перевір правопис. (Букву е пишемо у закінченнях дієслів І дієвідміни; букву и - у закінченнях II дієвідміни). Запиши 4 дієслова у різних особових формах.
Правопис особових займенників.
Випиши займенник. Визнач особу, відмінок і число.
Помилка на невивчене правило.
Запиши слово правильно. Правопис запам'ятай. Склади речення з цим словом.
Математика
1.Помилка в задачі.
Розв’яжи задачу правильно.
2.Помилка в рівнянні.
Розв’яжи рівняння правильно.
3.Помилка в виразах.
Запиши вирази правильно.
4.Помилка в завданнях.
Виконай завдання правильно.
Граматичні помилки в роботі над помилками з математики не враховуються.



               


                               



Онлайн прописи -

прописи для  дітей

                              
























            

Сайт для учнів та їх батьків "Весела абетка"






    Канал “Children’s education of the 21-st century” створений благодійним фондом MagneticOne.org і має на меті формування бази англомовних казок, мультфільмів та пісень, які несуть повчальний характер.









                               Цікаві факти про все на світі





Цікавинки
·                      16 цікавих фактів про літо
·                      Чому небо блакитне






 Пам'ятки учням







Немає коментарів:

Дописати коментар