Класна робота ( для тих, кого не було)
1. Сума двох чисел 75. Перше число 38. Чому дорівнює друге число? (Склади і розв'яжи рівняння)
2. Коли з полиці взяли 4 книжки, на ній залишилося 27 книжок. Скільки книжок стояло на полиці спочатку? (Склади і розв'яжи рівняння)
3. У дівчинки було 50 к. Коли вона купила зошит, у неї залишилося 27 к. Скільки коштує зошит? (Склади і розв'яжи рівняння)
4. В одному сувої було 36 м тканини, а в другому — на 9 м менше. Скільки метрів тканини було в обох сувоях? (Склади скорочений запис і розв'яжи задачу по питаннях).
5.У бідоні було 34 л молока. Двом покупцям продали по 6 л молока. Скільки літрів молока залишилося в бідоні? (Склади скорочений запис і розв'яжи задачу з поясненням)
6. Розв’яжи письмово - в стовпчик:
Домашня робота
1. Розв’яжи приклади:
64 – 17= 70 – 3= 57 + 6= 81 -(23 + 49)=
29 + 64= 40 – 21= 99 – 32= 88 – (51 – 33)=
2. Довжина першого відрізка 18 см, другий відрізок на 6 см коротший від першого, а третій —- на 3 см коротший від другого. Накресли третій відрізок. (Склади скорочений запис, розв*яжи задачу по питаннях і накресли третій відрізок)
4. Перше число 42, друге — 37, а третє — на 9 менше, ніж друге. Знайди суму першого і третього чисел. (Склади скорочений запис і розв'яжи задачу з поясненням)
Острів «Міркувань»
Завдання1.
Підкресліть зайве слово.
ü Мак, маківка, макарони, мачинка, маковий.
ü Хвиля, хвилястий, хвилинка, хвилька.
ü Бережливий, бережок, обережний, бережливість.
ü Мило, мильниця, милитися, милуватися, мильний.
Висновок: Корені звучать однаково, та значення мають різні, тому це не спільнокореневі
слова.
Завдання 2.
Випишіть із скоромовки споріднені слова і визначте корінь.
ü Шишки шишкар розбиває, швидко їжу здобуває.
ü Зима, зимонька, зима, запорошена земля.
ü Дим димить із димаря, вкрилась димом вся земля.
ü Біля озера щодня бавить жаба жабеня, обіймає лапкою,
називає жабкою.
Висновок: У
корені закладено основне значення слова.
Слова, які мають однакову спільну
частину, називаються спорідненими.
Завдання3. Відредагуйте речення, запишіть його,
підкресліть головні члени і позначте зв'язок слів в реченні.
ü Сірий зайченя вискочило на лісовий галявина.
ü Рудий білка стрибає по гілка високий ялинки.
ü На високий сосна стукотить працьовита дятел.
ü Сильна вітер розгойдує голий віти дерево.
Висновок:
- Які члени
речення називаються головними?
- Що
називається підметом?
P.S.-Сынааа,
ты уроки сделал?
- Нет !
- А почему тогда уже лег спать?
- Меньше знаешь - крепче спишь!!!)))))))))))
- А почему тогда уже лег спать?
- Меньше знаешь - крепче спишь!!!)))))))))))
Немає коментарів:
Дописати коментар