пʼятницю, 26 січня 2018 р.

Як змусити сина вчитися?
Притча

   У багатого купця був єдиний син. Батько хотів, щоб той став освіченою людиною, але навчання хлопчикові давалось важко. Син купця вчився лише під страхом покарання і за будь-якої нагоди втікав з уроків. 
   Найбільше хлопчик любив коней. Весь вільний час він проводив біля них.


   - Не даються мені знання, батьку. Діти, молодші від мене, вільно відповідають, а я наче німий. Не можу я терпіти таку муку, - сказав якось син.
 - Терпи, сину. без муки - нема науки. Вивчишся і продовжуватимеш мою справу, - відказав батько.
   Але хлопця не тягло до купецької справи. Батько заборонив йому підходити до коней. Тоді хлопчик почав втікати на пристань, де будували новий корабель. Незабаром хлопчина почав допомагати будівельникам. Він із задоволенням працював руками. Якось побачив батько його на пристані, взяв хлопця за чуба й грізно запитав:
   -  Що ти тут робиш?
 - Не сваріть його, пане! Син у вас умільцем росте, - заступився за хлопця один із будівельників.
   - Він у нас на всі руки, окрім науки, - сердито відрубав батько, але сина відпустив.
 - Не хочу я вчитися, батьку. Краще на стайню піду працювати, - стояв на своєму син.
   Але купець однаково наказав йому йти до школи. А сам підійшов до вчителя і запропонував:
  - Я заплачу вам багато грошей, якщо ви будете додатково займатися з моїм сином, щоби той став найкращим учнем.
   - У  вас  гарний  хлопець. Але я  не можу  у  вас брати гроші. Я не можу  зробити  з  вашого  сина  найкращого   учня. Марно нагинати голову бика, який не хоче пити.

Немає коментарів:

Дописати коментар