Дорогі батьки.
У ваших дітей починаються іспити. Знаю, що ви всі дуже сильно турбуєтеся, щоб вони здали їх добре. Здорово, якщо ваша дитина отримає хороші оцінки. Але, будь ласка, не позбавляйте їх впевненості в собі і гідності, якщо цього не станеться.
У ваших дітей починаються іспити. Знаю, що ви всі дуже сильно турбуєтеся, щоб вони здали їх добре. Здорово, якщо ваша дитина отримає хороші оцінки. Але, будь ласка, не позбавляйте їх впевненості в собі і гідності, якщо цього не станеться.
Скажіть їм, що це нормально, що це просто іспит. Вони створені для куди більш значних речей у житті. Скажіть їм, що якими б не були їх оцінки, ви любите їх і не будете їх судити.
Будь ласка, зробіть це - і просто спостерігайте, як потім вони будуть завойовувати світ. Один іспит або погана оцінка не відбере у них мрії і талант.
І, будь ласка, не вважайте докторів та бізнесменів єдиними щасливими людьми на планеті.
Будь ласка, зробіть це - і просто спостерігайте, як потім вони будуть завойовувати світ. Один іспит або погана оцінка не відбере у них мрії і талант.
І, будь ласка, не вважайте докторів та бізнесменів єдиними щасливими людьми на планеті.
Орієнтовні контрольні роботи з математики (підсумкова за рік)
(3 клас)
№
з/п
|
Розділ програми
|
Опис вимог (конкретизовані навчальні цілі)
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
Номер відповідного завдання
|
1.
|
Числа. Дії з числами.
|
- застосовує алгоритм додавання і віднімання у стовпчик;
- розуміє позиційне значення цифри в записі трицифрового числа,
- володіє обчислювальними навичками позатабличного множення і ділення;
- порівнює дроби з чисельником 1
|
достатній
середній
достатній
середній
|
Завдання 8
Завдання 2
Завдання 5
Завдання 1
|
2
|
Просторові відношення. Геометричні фігури
|
класифікує многокутники за певними ознаками;
|
високий
|
Завдання 7
|
2
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
|
- знаходить значення числових виразів без дужок і з дужками на 3-4 дії;
- розв’язує прості рівняння
|
достатній
достатній
|
Завдання 6
Завдання 3
|
4
|
Величини
|
- визначає час за годинником з точністю до хвилин;
|
початковий
|
Завдання 4
|
5.
|
Сюжетні задачі
|
- розв’язує складені задачі
- складає задачу за виразом
|
достатній
високий
|
Завдання 9
Завдання 10
|
Структура тесту і формати завдань контрольної роботи з математики
Контрольна робота проводит ься у письмовій формі. Кожен учень отримує індивідуальний бланк із завданням.
Тестування триває 40 хв., з них 5 хв.. – організація класу, інструктаж учнів; 35 хв., - виконання тестових завдань.
Перевірна
робота№1 за рік (тести)
У яких рівностях неправильні відповіді?
1.
а) 18+9=27
б) 28+36=58 в) 12-7=5 г) 80-39=41
2. а) 4•9=36 б) 56:8=7 в) 81:9=9 г)
80:8=1
3. а) 13•4=52 б) 60:15=4 в) 32•3=63 г) 96:6=16
4. а) 450+170=620 б) 180-60=120 в) 280+120=380 г) 300-120=180
5. а) 270:9=30 б) 600:30=20 в) 60•8=480 г) 140•2=28
6. Знайди рівняння, у якому х=6.
а) х+ 6=16 б) 48:х=6 в)24-х=18 г) х•6=12
7. У скільки разів 16 більше від
4?
а) 20
б) 12 в) 4 г) 64
8. Знайди правильну відповідь:
8м07см=…
а) 870 см; б)
87 см; в) 807 см; г) 15см.
Який з виразів – а), б), в) чи г) – відповідає розв’язанню задач?
9. У магазин привезли 72 кг
лимонів, по 6 кг у кожному ящику. Скільки ящиків з лимонами привезли у магазин?
а)
72+6; б) 72-6; в) 72 • 6; г) 72: 6.
10.
Ігор віддав своєму товаришеві третю частину своїх марок, що становило 9
марок. Скільки марок мав Ігор?
а)
12; б) 6; в) 27; г) 3.
11.
На городі посіяли 34 рядки буряків, а моркви – на 19 рядків більше. Скільки
всього рядків моркви і буряків було на городі?
а)
34+19; б) (34+19)+19; в) (34+19)+34; г) 34+19 - 34.
12.
У гурток
«Юний художник» записалося 42 учні, з них 25 хлопчиків, а решта – дівчата. Кого
у гуртку було більше?
а) дівчаток; б) хлопчиків; в) однаково.
13.
У 7 ящиках 42 кг печива. Скільки кілограмів печива у 4 таких ящиках?
а) 42:7+4; б) 42:7-4; в) 42:7•4; г) 42:7:4.
Завдання 1-10 – 1 бал; 11-13 - 2 бали.
Контрольна
робота № 2
I варіант
1.Розв'язати задачу.
16 учнів принесли до класної
бібліотеки по 2 книжки, а кілька —
учнів по 3 книжки. Усього учні
принесли 71 книжки. Скільки учнів
принесли по 3 книжки?
2.Розв'язати приклади.
60:12 548 -329
480:6 257 + 699
84 : 3 800 :
8 + 100 •3
16 • 4
0• 11+1• 8
3.Знайти:
4
Додаткове
завдання.
Розв'язати задачу.
Перший доданок більший від другого в
4 рази. Чому дорівнює сума цих чисел, якщо перший доданок — число 60 ?
II варіант
1. Розв'язати задачу.
На пошту привезли 16 посилок
масою 3 кг кожна і кілька посилок масою 7 кг
кожна. Маса всіх посилок була 76 кг .
Скільки привезли посилок масою 7 кг ?
2.Розв'язати приклади.
90:15 96:6
348-175 23• 4
420 : 7 0• 6 + 1• 9
849 + 128 700 : 7 + 100 • 5
3.Знайти:
4. Завдання.
Накреслити відрізок, якщо 1/4 його довжини
становить 15 мм .
Додаткове завдання.
Розв'язати задачу.
У першому сувої тканини в 4 рази менше, ніж у другому. Скільки
метрів тканини в обох сувоях разом, якщо у першому сувої 28 м
тканини?
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 (комбінована)
1. Розв’язати задачу. (3 б)
Іра за
4 дні прочитала 36 сторінок книжки, а Оленка – за 7 днів 56 сторінок. Хто з
дівчаток за день читав більше сторінок і на скільки?
2. Розв’язати приклади. (3 б)
60 : 12
=
84 : 3
=
480 : 6
=
3. Виконати дії з іменованими числами. (1 б)
1 кг :
2 =
4. Розв’яжіть рівняння. (1 б)
900 : х
= 3
5. Геометричне завдання. (2 б)
Накресли
три відрізки: перший 8 см, другий – у 4 рази коротший, ніж перший, а третій –
на 3 см довший за другий.
6. Творче завдання* (2 б)
Контрольна
робота з математики №4 за рік
1
варіант
1.
Розв’язати вирази:
7 . 8 + 18 98 : 2
360 : 9 + 160 100 : 25
150 . 6 – 700 7 . 15
6 . 0 + 21 : 3 4 м : 5
432 – 246 336 + 285
7 . 8 + 18 98 : 2
360 : 9 + 160 100 : 25
150 . 6 – 700 7 . 15
6 . 0 + 21 : 3 4 м : 5
432 – 246 336 + 285
2.
Розв’язати рівняння:
504 – Х = 365
504 – Х = 365
3.
Розв’язати задачу:
Школярі заготовили 36 кг лікарської ромашки, бузини – у 4 рази менше, а липового цвіту – у 2 рази більше, ніж ромашки і бузини разом. Скільки кілограмів липового цвіту заготовили школярі?
Школярі заготовили 36 кг лікарської ромашки, бузини – у 4 рази менше, а липового цвіту – у 2 рази більше, ніж ромашки і бузини разом. Скільки кілограмів липового цвіту заготовили школярі?
4.
Накреслити прямокутник зі сторонами 3 см і 6 см.
Знайти периметр цього прямокутника.
Знайти периметр цього прямокутника.
2
варіант
1.
Розв’язати вирази:
5 . 7 + 28 72 : 3
210 : 3 + 430 81 : 27
120 . 6 – 500 8 . 12
7 . 0 + 42 : 6 3 м : 5
524 – 345 437 + 284
5 . 7 + 28 72 : 3
210 : 3 + 430 81 : 27
120 . 6 – 500 8 . 12
7 . 0 + 42 : 6 3 м : 5
524 – 345 437 + 284
2.
Розв’язати рівняння:
607 – Х = 179
607 – Х = 179
3.
Розв’язати задачу:
Для годівлі кролів юннати заготовили 15кг сіна, соковитих кормів – у 2 рази більше, а концентратів – у 5 разів менше, ніж сіна і соковитих кормів разом. Скільки кілограмів концентратів заготовили юннати?
Для годівлі кролів юннати заготовили 15кг сіна, соковитих кормів – у 2 рази більше, а концентратів – у 5 разів менше, ніж сіна і соковитих кормів разом. Скільки кілограмів концентратів заготовили юннати?
4.
Накреслити прямокутник зі сторонами 4 см і 5 см.
Знайти периметр цього прямокутника.
Знайти периметр цього прямокутника.
Контрольна
робота №5
1
варіант
1.
Розв’язати вирази:
56 : 14 84 – 64 : 4
24 . 3 420 : 7 . 3
4 . 130 34 – (14 – 6)
1 кг – 8 г 3 м – 7 дм
56 : 14 84 – 64 : 4
24 . 3 420 : 7 . 3
4 . 130 34 – (14 – 6)
1 кг – 8 г 3 м – 7 дм
490 –
123 849 +
128
734 – (305 – 146)
2. Знайти частку й остачу:
38 : 7 27 : 8
42 : 5 49 : 6
734 – (305 – 146)
2. Знайти частку й остачу:
38 : 7 27 : 8
42 : 5 49 : 6
3.
Розв’язати задачу:
У їдальню завезли 81 л молока. На сніданок витратили 1/3 частину молока. Скільки літрів молока залишилося?
У їдальню завезли 81 л молока. На сніданок витратили 1/3 частину молока. Скільки літрів молока залишилося?
2
варіант
1.
Розв’язати вирази:
64 : 16 92 – 78 : 6
23 . 4 480 : 6 . 4
3 . 160 43 – (17 – 8)
1 кг – 5 г 2 м – 6 дм
64 : 16 92 – 78 : 6
23 . 4 480 : 6 . 4
3 . 160 43 – (17 – 8)
1 кг – 5 г 2 м – 6 дм
570 –
236 257 +
489
525 – (403 – 216)
2. Знайти частку й остачу:
39 : 6 37 : 5
45 : 8 53 : 7
525 – (403 – 216)
2. Знайти частку й остачу:
39 : 6 37 : 5
45 : 8 53 : 7
3.
Розв’язати задачу:
У Сашка було 75 марок. Він подарував 1/5 частину марок другові. Скільки марок залишилося у хлопчика?
У Сашка було 75 марок. Він подарував 1/5 частину марок другові. Скільки марок залишилося у хлопчика?
Додатково:
Записати пропущені числа у прикладах:
75 : __ = 9 (ост. __ )
57 : __ = 7 (ост. __ )
44 : __ = 8 (ост. __ )
31 : __ = 3 (ост. __ )
Записати пропущені числа у прикладах:
75 : __ = 9 (ост. __ )
57 : __ = 7 (ост. __ )
44 : __ = 8 (ост. __ )
31 : __ = 3 (ост. __ )
І
варіант
1. Задача
1
У Наталки 70 казок. У трьох великих
книжках по 16 казок, а інші – у малих книжках,
по 2 казки у кожній. Скільки всього малих книжок
із казками у
Наталки?
2. Розв’язати приклади
28 : 2 = 500 - 5 х
16 =
96 : 6 = 180 х 2 -
320 =
170 х 3= 20 + 540 : 3
=
70 : 14 = 85 : 17 х
(17 + 33) =
3. Розв’яжи
рівняння
94 - х
= 27 51 : х
= 3
4. Задача
2
У шкільній майстерні учні змайструвати 45
дерев’яних
рамок, а залізних - третину
від кількості дерев’яних. Скільки всього
рамок змайстрували учні?
Додаткове завдання
5. Вирази
Знайди: п’яту частину години; третину доби;
четверту частину від 2 дм;
кількість днів у 5 тижнях.
____________________________________________________________________________
ІІ
варіант
1. Задача
1
В
Оленки було 72 грн. Вона купила 8 зошитів, по 2 грн. кожний. А на кошти, які
залишились, купила альбоми, по 14 грн.
кожний. Скільки альбомів купила Оленка?
2. Розв’язати приклади
39 : 3 = 400 - 5 х
18 =
76 : 4 = 170 х 3 -
210 =
160 х 5= 30 + 480 : 3
=
51 : 17 = 90 : 18 х (36 + 14)
=
3. Розв’яжи
рівняння
86 - х
= 39 5 х х =65
4. Задача
2
Школярі обкопали 42 яблуні, а груш -
третину від обкопаних яблунь.
Скільки всього дерев обкопали учні?
Додаткове завдання
5. Вирази
Знайди: п’яту частину від 4 см; шосту частину доби;
четверту частину
хвилини; кількість днів у 7 тижнях.
ІІ
варіант
1. Задача
1
В Оленки було 72 грн. Вона купила 8
зошитів, по 2 грн. кожний. А на кошти, які
залишились, купила альбоми, по 14 грн.
кожний. Скільки альбомів купила Оленка?
2. Розв’язати приклади
39 : 3 = 400 - 5 х
18 =
76 : 4 = 170 х 3 -
210 =
160 х 5= 30 + 480 : 3
=
51 : 17 = 90 : 18 х (36 + 14) =
3. Розв’яжи
рівняння
86 - х
= 39 5 х х =65
4. Задача
2
Школярі обкопали 42 яблуні, а груш -
третину від обкопаних яблунь.
Скільки всього дерев обкопали учні?
Додаткове завдання
5. Вирази
Знайди: п’яту частину від 4 см; шосту частину доби;
четверту частину
хвилини; кількість днів у 7 тижнях.
Контрольна
робота за рік
І
варіант
1.
Задача
В магазин завезли 86 кг фруктів. Лимони
були у 5 ящиках по 6 кг у кожному, а
яблука знаходились у ящиках по 8 кг. Скільки
завезли ящиків з яблуками?
2.
Розв’язати приклади
18 х 3 = 620 – 50 х 5 =
60 : 7 = 348 + 320
: 8 =
75 : 5 = 54 : (3 +
6) + 18 =
27 : 4 = 900 : 3 –
5 х 0 =
3. Виконати дії письмово
548 – 329 = (750 - 637) х 6
=
257 + 698 =
4.
Розв’язати рівняння
80 : х = 16
5.
Задача 1
Ширина прямокутника 5см, що становить 6 його
довжини. Знайди
периметр прямокутника.
_______________________________________________________________
ІІ
варіант
1.
Задача
На екскурсію поїхали 170 учнів. У 3
великі автобуси сіли по 30 учнів в кожний,
решта
учнів розмістилася в менших автобусах по 20 чоловік в кожному. Скільки
було
менших автобусів?
2. Розв’язати приклади
12 х 7 = 380 – 40 х
8 =
44 : 7 = 327 + 280
: 4 =
85 : 5 = 72 : (2 + 6) + 24 =
20 : 3 = 800 : 4 –
6 х 0 =
3.
Виконати дії письмово
647 – 238 = (650 - 538) х 6
=
346 + 589 =
4. Розв’язати рівняння
х : 5 = 14
5. Задача 1
Довжина прямокутника 24см, а ширина -
становить 4 його довжини. Знайди
периметр прямокутника.
Контрольна
робота № 8
I варіант
1.Розв'язати задачу.
У пральню привезли 96 кг білизни.
частину
білизни завантажили у велику пральну
машину, а решту — порівну в 4 малих.
По скільки кілограмів білизни було завантажено в малі машини?
2.Розв'язати приклади.
72 : 18
6 •120
81 :27
28 • 3-30
320 :8
93-84:3
52 - (16 - 9) 600 : 20:3
145 • 4
760-342
3.Розв'язати рівняння.
х • 5 = 80 у + 112 = 368 b:4 = 1
4.Завдання.
Накреслити три відрізки: перший — 8 см ,
другий — у 4 рази коротший, ніж
перший, а третій — на 3 см довший за
другий.
5. Додаткове завдання.
Знайти: п'яту частину від 4 см ;
шосту частину доби;
четверту частину хвилини;
кількість днів у 7 тижнях.
II варіант
1.Розв'язати задачу.
У їдальню завезли 81 л
молока. На сніданок витратили
частину молока,
а решту розлили
у баки, по 18 л в кожного. Скільки необхідно було
баків?
2.Розв'язати приклади.
56:14 4• 130
93:31 84 - 64 : 4
360 :3 34-(14-6)
250• 3
32 •3-20
490 - 123 800:40:2
3.Розв'язати рівняння.
5- х = 90
а - 235 =
148 с: 5 = 0
4. Завдання.
Накреслити три відрізки: перший — 6 см ,
другий — у 2 рази коротший, ніж
перший, а третій — на 5 см довший, ніж
другий.
5. Додаткове завдання.
Знайти:
п'яту частину години;
третину доби;
четверту частину від 2 дм;
Контрольна робота № 9 (підсумкова)
I варіант
1. Розв’яжи задачу.
Маса свині 290 кг , корова важить на 130 кг
більше, ніж свиня, а вівця у три рази менше, ніж корова. Знайди масу корови і
вівці разом.
2. Розв’яжи приклади.
92 : 46 45 – (12 – 3) ∙ 5
38 : 6 42
: 7 + 8 : 8
380 – 30 ∙ 9 687
– (395 + 254)
3. Знайди периметр прямокутника зі сторонами 2 м 30 см і 60 см . Запиши відповідь у метрах і
сантиметрах.
4. Розв’яжи задачу.
З однієї ділянки школярі зібрали 150
кг моркви, а з другої – у 2 рази більше. П’яту частину
всієї моркви вони витратили на корм кролям?
5. Розв’яжи рівняння.
95 : х = 5 х : 4 = 136
6. Знайди значення виразу (405 – b) : 15,
якщо b = 270.
7*. Розв’яжи задачу.
У сім’ї троє дітей: Тетянка,
Світланка і Юрко. Юрко молодший за Світланку на три роки, а Тетянка старша за
Світланку на три роки. Скільки років кожному, якщо їм разом 27 років?
IІваріант
1 Розв’яжи задачу.
Улітку
школярі зібрали 420 кг
листя кропиви, липового цвіту – у 3 рази менше, ніж кропиви, а ромашки – на 180 кг більше, ніж липового
цвіту. Скільки всього лікарських рослин зібрали школярі?
2. Розв’яжи приклади.
40 : 6 840 – 30 ∙ 8
72 : 9 : 4 83 – (14 – 7) ∙ 7
64 : 16 773 – (328 + 149)
3. Знайди
периметр прямокутника зі сторонами 2 м
50см і 1м 60 см .
Відповідь запиши у метрах і сантиметрах.
4. Розв’яжи задачу.
Першого
дня до табору приїхало 250 дітей, другого – у 2 рази більше. П’яту частину всіх
дітей становили хлопці. Скільки хлопців приїхало на відпочинок до табору?
5. Розв’яжи рівняння.
84
: х = 3 х : 23 =
4
6. Знайди
значення виразу (а + 52) : 11, якщо а = 36
7*. Розв’яжи задачу.
Троє
рибалок вирішили усю пійману рибу розділити порівну. Один із них піймав 17
рибин, другий – 10, а третій – 12. Хто, кому та скільки рибин має віддати?
Немає коментарів:
Дописати коментар